空と風

旧(Yahoo!ブログ)移設版

アーチーズ - Sugar Sugar ☆☆



Sugar Oh, honey honey.
You are my candy girl.
And you've got me waiting you.
Honey Oh,
sugar sugar You are my candy girl.
And you 've got me waiting you.
I just can't believe.
The loveliness of loving you.
I just can't believe.
The one I love can feel it too.
Sugar Oh,
honey honey.
You are my candy girl.
And you've got me waiting you.
When I kissed you,
Boy I know how sweet a kiss could be.
Like the silver sunshine.
Pour your sweetness over me


シュガー ああ ハニーハニー
僕のキャンディーガール
君だけだよ、僕を待たせることができるのは
ハニー ああ
シュガー シュガー 僕のキャンディーガール
信じられないよ
君を愛することがこんなに愛おしいなんて
信じられないよ
僕の愛する人もそう感じてくれているなんて
シュガー ああ
ハニー ハニー
僕のキャンディーガール
君だけだよ、僕を待たせることができるのは
君にキスしたとき、
ああ、キスってこんなに甘くなるんだって知ったんだ
銀色の日差しのようにね
君の甘さを僕に注いでくれ