空と風

旧(Yahoo!ブログ)移設版

ローリング・ストーンズ - Angie ☆☆




Angie, Angie
When will those clouds all disappear?

Angie, Angie
Where will it lead us from here?

With no loving in our souls
And no money in our coats
You can't say we're satisfied

Angie, Angie
You can't say we never tried

Angie, You're beautiful, yeah
But ain't it time we said goodbye

Angie, I still love ya
Remember all those nights we cried?

All the dreams we held so close
Seemed to all go up in smoke
Let me whisper in your ear

Angie, Angie
Where will it lead us from here?



Angie, don't you weep
All your kisses still taste sweet
I hate that sadness in your eyes

But Angie, Angie
Ain't it time we said goodbye?



With no loving in our souls
And no money in our coats
You can't say we're satisfied

But Angie, I still love you, baby
Everywhere I look I see your eyes
There ain't a woman that comes close to you
Come on baby dry your eyes


Angie, Angie
Ain't it good to be alive?

Angie, Angie
They can't say we never tried



アンジー アンジー あの雲はいつ完全に消えるのだろう

アンジー アンジー 僕達はここからどこに導かれるのだろう

僕達の心に愛情はないし コートには金もない
満足できる状況とは言えないよね

でも、アンジー アンジー 僕達が少しも頑張らなかったなんて言わないで

アンジー 君はきれいだよ でも、さよならを言うときが来たんじゃないかな

アンジー 今でも君を愛している 一緒に泣いた夜を覚えているかい?

大切に抱いていた夢は全て、煙の中に消えてしまったみたいだ
君の耳元でささやかせておくれ

アンジー アンジー 僕達はここからどこに導かれるのだろう



アンジー 泣かないでくれ 君のキスはみな今でも素敵
君の瞳の中にある悲しみは見たくない

でも、アンジー アンジー さよならを言うときが来たんじゃないかな

僕達の心に愛情はないし、コートには金もない
不満はないなんて言えないよね

でも、アンジー 僕は今でも君を愛してるよ
どこを見ても、君の目が僕の瞳には映る
君の存在に近づく女性なんていやしない

さあ、涙を拭いて
でも、アンジー アンジー 生きてるって素晴らしいよね?
アンジー アンジー 僕達が少しも頑張らなかったなんて、誰にも言わせない